? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, November 13, 2009

KONVO OUM KE-7

Assalamualaikum....

Hari ni Jumaat (13/11/2009) semua staff OUM dah semakin sibuk dengan konvo..kejap lagi aku kena pegi PWTC untuk tengok raptai dan bertugas..alahai, besok dah mula konvo sehingga 19/11/2009 sebagai JK Sambutan..dalam tempoh tu muka kena ada banyak senyum biar penat macamana pun..kaki jangan cerita le macamana sakitnye.Kalau kat rumah ada Ogawa..aku rasa nak tido je atas Ogawa tu sampai pagi..

Member aku sebelah (Mamat)..lepas breakfast dah blah pi PWTC, latihan MC (Master Of Ceremony).Kalau aku kena jadi MC memang susahle..sebab ada masalah bila dekat dengan mikrofon..gigil kaki wa cakap lu..tapi kalau suruh saya MC yang satu lagi..itu tiada masalah..beres je..

Ok kawan-kawan,gua nak chow dulu..

Babai....

0 ulasan: